Украинада ұзақ уақыт бойы асфальт төсеу технологиясы қолжетімді болды, сондықтан ол бетон жол құрылымдарын төсеуге қарағанда жиі қолданылды. Дегенмен, бетон тас жолын салу құны бірте-бірте теңестіріледі, сондықтан бетон жоғары беріктік пен сенімділікті қажет ететін аэродромдарды, магистральдарды және автомобиль жолдарын салу үшін көбірек қолданылады. Бұл материалдың жоғары тозуға төзімділігіне қарамастан, бетонды жолдар үнемі техникалық қызмет көрсетуді және қажет болған жағдайда жөндеуді қажет етеді. Georesin компаниясы бетон тас жолдарын, өнеркәсіптік бетон алаңдарын, кәсіпорындарға кірме жолдарды, аэродромдарды, бөгеттерді және басқа да бетон құрылымдарды жөндеу бойынша қызметтер көрсетеді.
Бетон жабындарының артықшылықтары мен кемшіліктері
Бетон жабындарының бірқатар артықшылықтары бар, соның ішінде:
- 1. Күш пен төзімділік. Бетон беттері өте берік және елеулі зақымсыз ондаған жылдар бойы қызмет ете алады.
- 2. Төмен техникалық қызмет көрсету құны. Бетон жолдар асфальт жолдарға қарағанда аз күтімді қажет етеді. Олар техникалық қызмет көрсету мен жөндеудің бірдей деңгейін талап етпейді, бұл техникалық қызмет көрсету шығындарын азайтады.
- 3. Суға төзімділік. Бетон жолдар құмның шайылуы немесе судың қатып, еріген кездегі зақымдануы сияқты суға байланысты мәселелерден зардап шекпейді.
- 4. Төтенше температурадан зардап шекпеңіз.
- 5. Ауыр машиналарға төзімділік. Бетон жолдар асфальтқа қарағанда жүк көліктері мен автобустар сияқты ауыр көлік қозғалысына төтеп бере алады.
- 6. Ірі габаритті жүк көліктері қозғалған кезде бетон бетінің деформациясының болмауына байланысты қол жеткізілетін отын шығынын үнемдеу, бұл орташа алғанда отын шығынын 20%-ға азайтуға әкеледі.
Бетон жолдардың кемшіліктері:
- 1. Құрылыстың жоғары құны.
- 2. Жөндеудің күрделілігі. Егер бетон кіреберіс жолында зақым болса, оны жөндеу әдетте асфальт жолдағы ақауды жоюдан гөрі қиынырақ және қымбатырақ болады.
- 3. Бетон жолдар асфальт жолдар сияқты икемді емес және жүргізушілер мен жолаушылар үшін ыңғайлы емес.
- 4. Бетон жолдар қыс айларында қар немесе көктайғақ болған кезде тайғақ болуы мүмкін.
Жол бетінің бетонын құю кезеңдері
Бетон жол төсемдерін төсеу әдетте келесі кезеңдерді қамтиды:
- 1. Бетті дайындау. Бетон төсеу алдында жолдың беті кірден, шаңнан және басқа да ластаушы заттардан тазартылуы керек. Сондай-ақ беттің тегіс, дұрыс қалыпта және дұрыс деңгейде екенін тексеру қажет.
- 2. Қалыптарды орнату. Бетті дайындағаннан кейін болашақ жол төсемінің пішіні мен өлшемін анықтайтын қалып орнатылады.
- 3. Фитингтерді орнату. Пішінді орнатқаннан кейін беткі қабатқа арматура орнатылады, бұл бетон конструкциясының беріктігін арттырады.
- 4. Бетон төсеу. Қалыптарды орнатып, арматураны бекіткеннен кейін жол бетіне бетон қабаты төселеді. Цемент, қиыршық тас, құм және судың бетон қоспасы зауытта дайындалады, содан кейін бетон сорғысының көмегімен жол төсеміне төселеді.
- 5. Бетонды нығыздау және тегістеу. Бетон төселгеннен кейін болашақ жол төсемінің біркелкі тығыздығы мен беріктігін қамтамасыз ету үшін ол тығыздалады.
- 6. Соңғы өңдеу. Бетті тегістеп, нығыздағаннан кейін жол төсеміне беріктігін арттырып, оны судан және басқа да зиянды әсерлерден қорғау үшін арнайы қоспа жағылады.
Процессті аяқтау үшін бетон бірнеше күн құрғап, қатаюы керек.
ЖҚС
Қай жабын жақсырақ және берік — бетон немесе асфальт?
Жол төсемінің әр түрінің өзіндік артықшылықтары мен кемшіліктері бар және таңдау көлік қозғалысының деңгейі, климаттық жағдайлар, құрылыс материалдарының қолжетімділігі және бюджет сияқты бірқатар факторларға байланысты.
Бетон жабындары әдетте асфальтты жабындарға қарағанда ұзаққа созылады және аз күтімді қажет етеді. Олар ультракүлгін сәулелерге төзімді және температураның өзгеруіне байланысты деформацияға ұшырамайды. Сонымен қатар, бетон жолдар ауыр жүктемелерге төтеп бере алады және механикалық зақымға төзімді. Бірақ бетоннан жасалған жол жабындарын орнату асфальтқа қарағанда қымбатырақ және ұзақ уақытты қажет етеді. Сонымен қатар, егер бетон сапасыз болса, жарықтар мен басқа деформациялар пайда болуы мүмкін, бұл жөндеуді қажет етеді.
Асфальтты жол жабындары бетонға қарағанда үнемді және тез орнатылады. Сондай-ақ олар көлік қозғалған кезде тайғақ емес және тыныш болады. Дегенмен, асфальт жолдар жоғары температура кезінде деформацияға ұшырайды, бұл шұңқырлар мен жарықтарға, сондай-ақ үлкен жүктеме кезінде тез тозуға әкелуі мүмкін.
Кәсіпорында бетон жолдың қандай қалыңдығы оңтайлы болып саналады?
Кәсіпорындағы бетон жол төсемінің оңтайлы қалыңдығы көлік жүктемесінің деңгейі мен климаттық жағдайлар сияқты бірқатар факторларға байланысты. Жалпы, кәсіпорындағы бетон жол төсемінің қалыңдығы қажетті беріктік пен беріктікті қамтамасыз ету үшін жеткілікті болуы керек, сонымен қатар жолда қолданылатын көліктердің жүк көтергіштігін ескеру қажет.
Әдетте зауыттағы бетон жол төсемінің қалыңдығы 15-тен 25 см-ге дейін болады, бірақ беріктікті арттыру қажет болса, одан да көп болуы мүмкін. Сондай-ақ қалың жабын көп материалды және құрылыс шығындарын қажет ететінін ескеру қажет.
Нақты кәсіпорын үшін оның қажеттіліктері мен шарттарына сәйкес бетон жабынының оңтайлы қалыңдығын анықтау үшін инженерлік есептеулерді жүргізіп, кәсіби құрылысшылар мен инженерлермен кеңесу ұсынылады.
Бетон жолды жөндеу қанша тұрады?
Бетон жолды жөндеу құны көптеген факторларға байланысты айтарлықтай өзгеруі мүмкін, мысалы, жолдың жағдайы, зақымдану аймағы, жөндеуге қолданылатын материалдардың түрі мен сапасы, жұмысты орындау үшін қолданылатын технология. Бетон жолды жөндеудің нақты құнын анықтау үшін жол учаскесін тексеріп, жөндеу жобасын әзірлеу қажет.
Georesin-пен жұмыс істеудің артықшылықтары
Georesin компаниясы Украинада және шетелде 10 жылдан астам табысты жұмыс істеп келеді. Біз жөндеуден кейін бетон беттерінің қауіпсіздігі мен ұзақ қызмет ету мерзіміне кепілдік береміз. Біз сондай-ақ экологиялық бейтарап материалдарды пайдалану және қалдықтарды қайта өңдеу арқылы қоршаған ортаға қамқорлық жасаймыз.
Біз кез келген күрделіліктегі жобаларға, соның ішінде тұтынушы талаптары мен техникалық сипаттамаларға сәйкес стандартты және жеке жобаларға арналған кешенді шешімдерді ұсынамыз. Біздің компания оңтайлы техникалық шешім мен материалдарды таңдаудан бастап, нысанды іске қосу және кепілдік қызмет көрсетуге дейін жобалау, инженерлік және құрылыс жұмыстарын қоса алғанда, учаскеде жұмыстың толық кешенін орындайды.