Түйіндеме
Босаңсыған топырақ негізіне байланысты зауыттық асхана шөгіп кетті. Одан кейінгі шөгу бірнеше жерде сүріну қауіпін тудырып, еден плиткаларын зақымдады. Бұл мәселе ғимараттың тиісті тірегін қалпына келтіру және еденді жоба деңгейіне көтеру үшін босаңсыған жер учаскелеріне салынған GeoResin полимерлі бағандарымен түзетілді. Ешқандай қазба жұмыстарын қажет етпеді, ғимаратқа зақым келтірместен, барлық учаскелер дәл жобалық деңгейге қайтарылды. Қалпына келтіру өте тез өтті (небәрі жеті күнде) және асхана ғимаратының жұмысшылары мен пайдаланушыларын таң қалдырды.
Мақсаты
Негізгі мақсат негіздің босаңсыған жер учаскелерін тығыздау және осылайша еден конструкцияларын көтеру және қайта тегістеу үшін қажетті қолдауды қамтамасыз ету үшін оларды нығайту болды. Екінші мақсат оны ең жылдам және мазасыз түрде жасау болды.
Шешім
Топырақты динамикалық зондтау сынақтары іргетас топырағының 1 м-ден 3 м-ге дейінгі тереңдікте өте босаңсыған екенін көрсетті. Еден арқылы бетон немесе металл қадаларды орнату немесе аз қозғалатын цемент ерітіндісін инъекциялау сияқты топырақ тірегін нығайтудың дәстүрлі әдістері еденге өте зиянды және өте көп уақытты қажет етеді және нәтижесін болжау мүмкін емес.
Бұл проблемаларды болдырмау үшін инженерлер GeoResin полимерлі бағандарын қолдануға шешім қабылдады. Олар шағын диаметрлі (диаметрі 32 мм) тесіктер арқылы енгізілді және дайындаманы орнатқаннан кейін шектеулі кеңістікте 400 мм-ге дейін кеңейген GeoResin шайырларымен толтырылды. Олар қоршаған жерді нығыздап, еден конструкцияларын қолдау үшін жүктемені дәл орналастырылған жерде алып жүрді. Босаңсыған қабаттарда көбірек және тығыз топырақта азырақ кеңейе отырып, олар негізге еніп, жүктемені жүк көтергіш конструкциялардан босаңсыған қабаттар арқылы тығыз негізге (шартты материкке) беруді ұйымдастырды.
Әрқайсысының ұзындығы 2,5 метр болатын 57 баған орнатылды. Олар күндізгі бетінің астында 1 м және 3 м арасындағы босаңсыған қабаттарды жабу үшін орналастырылды. Содан кейін еден деңгейі жеті күнде қалпына келтіріліп, дәл тураланды. Зауыт аумағында "бөтен" персоналдың және жабдықтары мен материалдары бар "С" санатындағы жүк көлігінің болуы арқылы келтірілген бейберекет аз болды.
Корттардың кейбір учаскелерін жабудың деформациясы
Бос орындарды толтыру және еден құрылымдарын тегістеу
Бетон тас жолының беті жарылып құлай бастады
Плиталардың астындағы бос орындарды толтыру, битум оқшаулауын қалпына келтіру
Бөлме әлсіз топырақ негізіне байланысты батып кетті
Негізді нығайту және салбыраған құрылымдарды тегістеу
Плитаның шөгуі және бойлық жарықшақтың пайда болуы
Плитаның астындағы саңылауды толтыра отырып, топырақты тығыздау