Шешілетін мәселе:
Екінші МКАД шөккен учаскеде жөндеу жұмыстарын мүмкіндігінше тез және автомобиль көлігінің қозғалысын толық жабусыз орындау.
Бастапқы деректер:
2-ші Минск айналма жолының учаскелерінің бірінде жалпы ұзындығы 35 м жол төсемінің шөгуі түрінде ақау пайда болды, бұл автомобиль көлігі үшін трассада жылдамдық режимін бұзды. Бұл учаскені алдын-ала тексеру жол киімдерінің құрылымында біркелкі емес деформацияларға байланысты негіздің топырағы босаңсығанын көрсетті.
Мақсаты:
Топырақтың жол төсемінің астын қатайту және жалпы ауданы шамамен 350 м2 болатын бетон плиталарының бетін тегістеу арқылы МКАД-ның шөккен учаскесінде пайдалану көрсеткіштерін мүмкіндігінше тез қалпына келтіру.
Қолданылған технология:
Мәселелерді шешуге Georesin технологиясына сәйкес Floor Lifting әдісі мүмкіндік берді, ол плиталарда бұрғыланған арнайы шағын диаметрлі тесіктері арқылы негіз топыраққа полимерлі композицияны айдауды көздейді, бұл оның кеңею күшіне байланысты топырақты қатайтады және жол киімдерінің босаңсыған плиталарының бетін тегістеу арқылы көтереді.
Нәтижесі:
Топырақты қатайту және 60 мм-ге дейін шөккен плиталарды көтеру сапасы мен тиімділігі қоспаны жерге айдағанға дейін және одан кейін динамикалық зондтау арқылы,сондай-ақ онлайн режимінде лазерлік мониторинг көмегімен тексерілді.
Корттардың кейбір учаскелерін жабудың деформациясы
Бос орындарды толтыру және еден құрылымдарын тегістеу
Бетон тас жолының беті жарылып құлай бастады
Плиталардың астындағы бос орындарды толтыру, битум оқшаулауын қалпына келтіру
Бөлме әлсіз топырақ негізіне байланысты батып кетті
Негізді нығайту және салбыраған құрылымдарды тегістеу
Плитаның шөгуі және бойлық жарықшақтың пайда болуы
Плитаның астындағы саңылауды толтыра отырып, топырақты тығыздау